Lokal markedsføring

Det er vigtigt at kunderne kan finde dig i dit lokalområde, blandt Internettets uendelige række af konkurrerende virksomheder.

Danskerne foretrækker at handle i lokalområdet, og i forhold til en lang række produkter giver det kun mening at handle lokalt. Med lokal markedsføring kan du nå ud til disse kunder.

Vi handler lokalt

Danmark handler mere lokalt, og det er vigtigt at kunne blive fundet som forretning i sit nærområde.

Bliv set

Satser du på kunder i dit nærområde, så skal du markedsføre dig lokalt for at blive fundet.

Udnyt din geografi

Der er mange muligheder for at opnå tilstedeværelse og kontakt med dine kunder igennem lokal markedsføring.


Markedsfør dig lokalt

Selvom at vi med Internettet efterhånden lever i den globale landsby, er der stort fokus på at handle lokalt.

Lokalt baserede virksomheder kan være lokale serviceydelser, f.eks. skønhedspleje, frisør, zone- og fysioterapi, detailhandel, restauranter, håndværkere og sundhedsfaglige tilbud.

Ved at sikre din lokale tilstedeværelse signalerer du dit tilhørsforhold, og det giver i sig selv troværdighed. Med lokal markedsføring er du synlig i lokalområdet.

Med Google Adwords kan du optimere og målrette dine kampagner, så at du rammer præcis de lokale kunder som er interesseret i dine produkter og ydelser.

SEO med lokalt fokus, kan være med til at sende dig til tops i søgeresultaterne.

Du kan også drage nytte af de lokale muligheder som findes med Mobil app til smartphones.


Relevante produkter