LinkedIn kommunikation

Tilstedeværelse på LinkedIn er ikke et mål i sig selv, men derimod en mulighed for at styrke og målrette den kommunikation, som din virksomhed har med eksisterende og potentielle kunder.

Kommunikation

Med en målrettet LinkedIn kommunikationsprofil, styrker du din virksomheds interaktion med nuværende og potentielle kunder.

Rapportering

Vi udarbejder en rapport og handlingsplan, som sikrer en stærk rød tråd i din virksomheds kommunikation.

Dialog

Med en kommunikationsstrategi tager vi højde for din virksomheds fremtidige planer, samt hvilken type dialog du ønsker at fremme.

Leads

Leads fra LinkedIn bruger i gennemsnit ti minutter eller mere på din virksomheds hjemmeside. Det er langt over gennemsnittet.


Kommunikation på LinkedIn

Din virksomheds digitale strategi skal understøtte virksomhedens profil på de sociale medier. I den forbindelse kan vi tilbyde en effektiv service, hvor det faglige netværk og den professionelle kontakt er i højsædet.

Eftersom næsten en million danskere har en profil på LinkedIn, vil din virksomhed med en LinkedIn kommunikationsprofil i høj grad have mulighed for både bred og målrettet eksponering på det danske marked, samt globalt.

Når du kommunikerer med dine kunder på LinkedIn, er de i forvejen indstillet på en professionel tone, og er på udkik efter forretningsmæssige muligheder. Dine kunders mindset er indstillet på at modtage dine budskaber når de kommunikerer på LinkedIn.

Hvis du ønsker en B2C løsning, så kan vi også tilbyde rådgivning omkring Facebook kommunikation.


Relevante produkter