Hvorfor mobil app?

Antallet af mobile applikationer er vokset eksplosivt i de senere år. Potentialet for mobil apps er lige nu større end nogensinde, så der er mange gode grunde til at investere i en app.

Danskerne bruger smartphone

90% af voksne danskere ejer en smartphone. Når de finder en smart eller sjov app, så fortæller de om den til familie og venner.

Push-beskeder

Push-beskeder eller smartphone beskeder om gode tilbud kan nemt inspirere til øjeblikkeligt køb eller handling.

Dine kunder som talerør

En anbefaling fra et menneske som man kender har større vægt end almindelig markedsføring. Motivér dine kunder til at promovere din virksomhed og dit produkt.

Segmentering

Segmenterede push-beskeder rammer en præcist afgrænset målgruppe, og du kan dermed gøre din kommunikation mere konkret og relevant for modtagerne.


Dine kunder bruger smartphone

Med en mobil app udbreder du kendskabet til din virksomhed og dit produkt, på en anderledes og mere moderne måde end via de traditionelle medier såsom avisannoncer og bannerannoncering på hjemmesider. Du når med en mobil app en målgruppe som du ellers ikke vil nå på traditionel vis.

Din virksomheds mobile app kan fokusere på en bestemt kerneydelse, og dermed forøge indtjeningen på dine ydelser. Samtidigt kan en mobil app være med til at udbrede målgruppens generelle kendskab til din virksomhed og dit produkt, og dermed skabe yderligere efterspørgsel efter andre ydelser eller produkter.


Relevante produkter