Facebook kommunikation

Det er ikke et mål i sig selv at være til stede på Facebook, men derimod en mulighed for at styrke og målrette den kommunikation som din virksomhed har med eksisterende og nye potentielle kunder.

Mange opretter en Facebook firmaside, men du skal have din strategi på plads for at gøre den til en succes.

Facebook B2C

Facebook er særligt velegnet til B2C kommunikation. Men du skal kende dine modtagere, så at din side deler indhold som er relevant.

Handlingsplan

Med vores rapport og handlingsplan i hånden, er du sikret en rød tråd i forhold til din kommunikation på Facebook.

Strategi

Skal din Facebook firmaside være en forlængelse af din hjemmeside, eller vil du udnytte den til en mere dialogsøgende kommunikation?

Rådgivning

Vi hjælper dig med at benytte Facebook som virksomhed. Der skal bl.a. tages højde for Facebooks retningslinjer, samt dansk markedsføringslov.


Kommunikation på Facebook

En stærk Facebook firmaside styrker din virksomheds image og sikrer loyale kunder fremover. Den digitale strategi skal understøtte din virksomheds profil på de sociale medier.

I forbindelse med vores udarbejdelse af en kommunikationsstrategi, bliver der taget højde for din virksomheds fremtidige planer, dine produkter, den ønskede dialog, samt hvilke type kunder som du gerne vil tiltrække.

Ud fra dette, bliver der leveret en kommunikationsrapport og handlingsplan, som sikrer dig at du fremover har en stærk rød tråd i forhold til din kommunikation på Facebook.

Kontakt os i dag, og hør mere om hvordan vi kan hjælpe dig.

Hvis du ønsker en B2B løsning, så kan vi også tilbyde rådgivning omkring LinkedIn kommunikation.


Relevante produkter